Informasjon!

Min lille kreative verden har fått ny nettside og adresse: www.minlillekreativeverden.no

  • Denne bloggen vil bli slettet 1.mars 2015. Håper alle som følger meg har lyst til å følge den nye siden min.
  • Innholdet fra denne siden er blitt flyttet over.
  • Jeg har en Facebookside for den nye hjemmesiden min, her vil det bli lagt ut nyhetslenker til minlillekreativeverden.no Kom gjerne med kommentarer, liker eller spørsmål om det er noe dere lurer på.
    Adressen er: https://www.facebook.com/minlillekreativeverden  Lik gjerne denne siden, om du ønsker å få med deg de nyeste innleggene.

2015-02-18_09h51_38

If you want to follow me, you have to use my new address: http://www.minlillekreativeverden.no This blog will be deleted 1. march 2015.

Legg igjen en kommentar

